tisdag

chacha bitches.. Kom hem för kanske en halv timme sen.vi slutade klockan halv tre idag & efter skolan drog jag hem till Erika , som är sjuk men jag var tvungen att träffa henne för vi skulle försöka att hitta prao platser till oss.. vi ska praoa två veckor tillsammans & vi tror vi kommer att praoa på förskola & bageri typ hahah.. iallafall sen ville Erika gå till centrum & köpa PK så vi gick dit & köpte det sen hem till henne och chillade lite sen skulle jag dra hem ooch nu är jag hemma och gör ingenting.. sen lite senare ska jag gå till gården för dom har typ tjejkväll där.. det är en ungdomsgård för ni som inte vet.
Plus att jag måste PLUGGA oxå. till moppeprovet & so provet *suck*..
nej nu ska jag dunka lite musik sen ska jag äta sen drar jag till gården kiss- M


jag & min bebis camilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0