onsdag

Hejhallå kom nyss hem från skolan, skönt ! Tyvärr kunde inte jag blogga igår hade fullt upp men jag & Johannisen drog till farsta och shoppade lite där (kan lägga in bilder sen) Och sen drog vi till donken och träffade på Fredrik och Sebbe, grymt länge sen så det va kul att träffa dom! Sen kom Matilda och Blinke dit mihihi. Juste vi köpte vip biljetter av den där snubben, så nu vet alla ni att jag ska på club top notch (; Yesman och sen va det dans och shiet va man saknade det, så det va grymt kul!
Idag slutade vi tidigt och nu är jag bara hemma och det är en plugg dag idag, och det är inte kul.. men har SO prov på fredag så man gör ju allt för att få ett bra betyg, yey. Ciao /Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0