TJOLLAHOPP

HEJ ALLA ÄLSKLINGAR!
Amandan här, o m g... vi har inte skrivit ett skit, helt ärligt så orkar man inte just nu. Men det va lite gölligt att det va många som inte ville att vi skulle lägga ner, hähä. Jo dom här veckorna har vart.. grymt roligt! Jag & Viktoria praoade denna vecka på ett bageri, suveränt.. mycket bullar i magen.. mhm undrar hur mycket jag väger nu, HAH. Nästa vecka är det hemköp med min söta bästavän Matildaaaaa, hoppas det blir bra, men det blir det nog! Ni får allt gå dit och köpa lite grejer haha.
Mja vad ska jag säga mer? Hur fan mår ni? Är det någon som verkligen läser våran blogg fortfarande eller aa.. kollar att vi skriver? Ha-ha. Typ 1 besökare nu, greeeeeaaaaat! Nej men fan, jag är lite sugen på att skriva... men då blir det nog ´min andra blogg, om någon som kommer ihåg den? Yaya ikväll ska jag vara med mina sötnosar Matlda & Johanna då blir det fekke, höhö. Ha en jävligt bra dag/kväll. /Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din andra blogg

2009-10-04 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0