söndag


Hej alla töntar. Jag är gryyymt trött och jag förstår inte varför jag skriver i bloggen men haha, har grymt tråkigt. Helgen har vart grym, fast det blev lite sura miner i fredags men tillslut fick jag träffa Robin min älskling.
Igår.. ja du? Jag var med Erika och vi åt i skogås lite sådära sen träffade vi Johanna & Johanna, vi tog bussen till Robin där alla andra söta kompisarna var, det va lite tråkigt först men sen blev det helt okej. Sen blev det mycket sång för Lincan som fyller år, grattis mannen! Så drog vi resten till Micke och badade Jacuzzi, eller ja.. jag erika pooyan felix kalle haglund, alla andra va fegisar mohaha! Hejdå alla 10 läsare, HAHA! / A

Ibland vill jag bara göra en blogg... men jag hinner nästan aldrig, aldrig på helgen och på dagarna är det mycket plugg som gäller. Det här blev svårt.. får väl se. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0