HEEEEEEEEJJJJ IIGEEENNN BLOGGEEN !

HEEEEEEEEEEJ MINA SÖTNOSAR !
shiet det var sjukt länge sen jag skrev hära hehe och förlåt för det ! det var ju några som inte ville att vi skulle sluta blogga.. lite sött faktiskt
Hur är det med er ? med mig är det sådär har blivit sjuk blääää !:(
men vet ni det SNÖADE nyss ute !? OMFG !!! det ska fan inte börja snöa nu lixom.. snön ska kommer senare mot julen..
Tänkte att jag ska börja skriva lite då & då men just nu så funkar inte min mammas dator så jag bloggar från min brors data nu.. är ju som sagt sjuk idag så jag har absolut ingenting att göra idag eller vid 3 tiden ska jag & mammsen åka till farsta för att göra en sak.. a secret ! mohohoho..
sen ska jag nog bara ta det lugnt för jag vill bli frisk tills helgen. kanske sätter på någon bra film eller något !
aja det var det jag ville säga hoppas att ni har haft det bra utan occ och att ni inte har saknat oss för mycket hehe !
puuuusssarrrrrrr / Mallanbrallan


mmhh sexiiii !


Kommentarer
Postat av: krokfanter

hejhej !

De är bra med mig ^^)

han var ju ganska het vad heter han ? jag tror han heter Olof Spenskar :) hör av er pussss älskar er mest av allt om ni lägger ner bloggen tar jag självmord , de liksom lovar jag .. inte mitt problem att ni gör de så himmla bra puss malin du är heet . och amanda du har fina ögon.... ;p

2009-10-17 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0